Η Χριστίνα φοράει τα καλοκαιρινά της!

Η μόδα φοράει τα καλοκαιρινά της μ'ένα μικρό 8μηνο μοντέλο που είχε την υπομονή να κάνει τις αλλαγές στα φορεματάκια και να στηθεί για την φωτογράφηση.Είναι η μικρή μας ,κόρη στην οικογένεια που όλο με χάρη και νάζι πόζαρε πολύ χαλαρά ...και να το αποτέλεσμα.Τώρα πως γεννήθηκε αυτή η ιδέα να φτιάξω αυτά τα φορεματάκια; Αρχικά έχω μια καλή φίλη που έχει το ταλέντο να ράβει μοναδικά ρούχα για τις δικές της κόρες.Το όνομα αυτής είναι Αγάπη και μάλιστα αισθάνομαι τυχερή αφού με μαθαίνει και έτσι έχω όλη την καλή της θέληση σ'ότι στραβό κάνω να μου δείξει τον σωστό τρόπο να το διορθώσω.Τα υφάσματα είναι βαμβακερά,και η επιλογή τους έγινε απο εμένα.Για κάθε φόρεμα χρησιμοποίησα περίπου 30-40 πόντους για το ράψιμο.Δεν μπορώ να πω ότι είναι εύκολο για μένα,αλλά με ενθουσιάζει η ιδέα ότι μπορώ να κάνω συνδυασμούς υφασμάτων και σχεδίων όπως ακριβώς μου αρέσουν.Δείτε λοιπόν τις φωτογραφίες και πείτε μου αν η μικρή Χριστίνα επαξίως πόζαρε και αν σας αρέσουν τα ρουχαλάκια της!