Η "επιστροφή" των Beatles!

Δείτε φωτο απο τους δίσκους....
Η αγάπη των Beatles είναι παντοτινή,και αυτό το ξέρουν καλύτερα όσοι νοσταλγούν την εποχή των Beatles,τα μουσικά τους ακούσματα αλλά και τον τρόπο ζωής,εκείνης της εποχής...και φτάσαμε λοιπό στο αναρτηθέν θέμα για  να σας πώ με λίγα λόγια ότι ο τίτλος αντιστοιχεί στην επιστροφή των δίσκων βινυλίου των Beatles κυριολεκτικά.Αλλά ας το πάρουμε, απο την αρχή για να μην τρελλαθούμε.Πρίν 10 χρόνια μια φίλη μου ζήτησε να ακούσει η κόρη της την μουσική των Beatles...ήθελε τους δίσκους να τους πάρει στο σπίτι της ....και αυτό έγινε...τους πήρε αλλά μόνο που πέρασαν 10 χρόνια "ομηρίας"μέχρι να επιστρέψουν και πάλι εδω στο σπίτι μου...Καταλαβαίνετε την χαρά μου,ίσως και την ανακούφιση που ένοιωσα όταν ήρθαν ξανά στα δικά μου χέρια ...14 δίσκοι λοιπόν απουσίαζαν απο την προσωπική μου συλλογή δίσκων.Ήθελα αυτή την μικρή χαρά να την μοιραστώ μαζί σας και να ξέρετε ότι τα πολύτιμα για εσας "πράγματα"αν θέλετε να τα μοιράζεστε να ξέρετε πολύ καλά που θα τα δώσετε....
Και για να ξυπνήσω μνήμες ακούστε.... 

The Beatles - "Revolver" (Mono) [Full Album