Συμβουλές για να παραμείνετε ανανεωμένες και σε καλή φόρμα!

Και να που φτάσαμε ως εδώ, μετά λοιπόν το εορταστικό και πολυφαγάδικο σε λιπαρά και όχι μόνο Πάσχα ήρθε η στιγμή της αλήθειας για να ξεκινήσουμε την αντίστροφη μέτρηση της υγεινής διατροφής.Γιατί ποιά είναι η καλύτερη εξίσωση της ζωής; Νομίζω ότι πρώτα να αποβάλλουμε το άγχος ,και να προσθέσουμε υγεία,να κόψουμε τις θερμίδες και να αγαπήσουμε το σώμα μας όπως είναι... Κάνοντας μικρά βήματα κάθε φορά μπορούμε να βρούμε και πάλι τις ισορροπίες μας.1.... Προσθέσετε κανέλα,αυτό το μυρωδάτο μπαχαρικό στα δημητριακά, στο γιαούρτι.ή στις υγιεινές συνταγές σας και θα καταφέρετε να περιορίσετε τις συχνές λιγούρες που σας πιάνουν.Η κανέλα έχει την ιδιότητα να ελέγχει τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα όσο και το αίσθημα της πείνας.2....Βγάλτε την ζάχαρη απο την ζωή σας και αντικαταστήσετε την με στέβια...είναι φυτό απο την Παραγουάη...έχει 50% λιγότερες θερμίδες απο την ζάχαρη.3....Τρείς μέρες προθεσμία χρειάζονται για να δώσετε στον οργανισμό σας(72 ώρες )για να αποτοξινωθεί απο την ζάχαρη,την καφείνη,τα λιπαρά φαγητά και τους υδατάνθρακες. 4.Ξεκινήστε την μέρα σας με ένα πλούσιο σε βιταμίνες πρωινό,έτσι θα πεινάτε λιγότερο κατά την διάρκεια της ημέρας και σίγουρα θα έχετε περισσότερη ενέργεια,άλλωστε το  ιδανικό πρωινό,συνδυάζει τις πρωτείνες και απελευθερώνει του υδατάνθρακες.Βέβαια δεν χρειάζεται να φάτε κρέας ή ψάρι το πρωί, αλλά μπορείτε να επιλέξετε αυγό(βραστό ή ομελέτα)ή δημητριακά,με γάλα ή γιαούρτι.Θα αισθάνεστε χορτάτη μέχρι και το μεσημέρι. 
Υιοθετήστε την μέθοδο 20+...Βάλτε την άσκηση στη ζωή σας ακόμα και στο πιο βεβαρημένο πρόγραμμα.Εφαρμόστε το 20 σε κάθε ευκαιρία...είτε είναι 20 δευτερόλεπτα έντονης άσκησης την ώρα που κατεβαίνετε σκάλες είτε 20 λεπτά ενταντικού περπατήματος κατά την διάρκεια της μέρας....Σίγουρα δεν έχουμε τελειώσει εδω αλλά σύντομα και πάλι θα σας δώσω συμβουλές για να προσθέσετε καλύτερη ποιότητα στην ζωή σας.....