Η μέρα της διατροφικής ισορροπίας!

Αν είμαστε ύστερα απο ενα επιβαρυντικό διήμερο, ή ύστερα απο μια γιορτή, με ενα μάλλον πλούσιο τραπέζι,και θέλουμε,ενόψει των εορτών ή και μετά να προετοιμάσουμε το σώμα μας στη διατροφική του ισορροπία( και όχι στην "αποτοξίνωσή "του).Πιο συγκεκριμένα,αυτή η διατροφική "αποτοξίνωση",έρχεται μέσα απο μια διατροφή που ισορροπεί διατροφικά το σώμα μας και όπου αποφεύγουμε την κατανάλωση όλων των επιβαρυντικών τροφών που υπερκαταναλώσαμε,όπως τρόφιμα ζωικής προέλευσης(π.χ κόκκινο κρέας,τυριά,αλλαντικά),γλυκά και τρόφιμα με απλούς υδατάνθρακες,π.χ σάκχαρα. Είναι συνήθως ενα ημερήσιο ή ενα περιορισμένο χρονικά διαιτολόγιο, με συστατικά που "καθαρίζουν" τον οργανισμό μας, μας προσφέρουν ευεξία και φέρνουν την λειτουργία του σώματόσ μας σε μια ισορροπία,χωρίς όμως ακρότητες και επικίνδυνους αποκλεισμούς.
Πρωί... 1 φλιτζάνι πράσινο τσάι,ή άλλο αφέψημα,χωρίς ζάχαρη,με λεμόνι και μαζί....1 γιαούρτι (με χαμηλά λιπαρά) με 2 κ.σ αλεσμένο λιναρόσπορο και 2 ξερά δαμάσκηνα.1 αβγό βραστό ή scrambled egg,μαζί με 2 παξιμαδάκια κρίθινα. 1 ρόφημα με 1/2 γκρειπφρουτ,1 μικρό πορτοκάλι,1 καρότο.1/2 αβοκάντο και λίγες φράουλες και ίσως 1/2 κ.σ βρώμης.2 φρυγανιές με 2κ.σ ταχίνη και μέλι.1 μπόλ με βρώμη,κανέλα και λίγα καρύδια!Eνδιάμεσα... Καρύδια και ανάλατααμύγδαλα.Ξερά φρούτα.2 φέτες ανανά.Αγγουράκια και καρότα....Μεσημέρι.... Ψάρι στον ατμό με λαχανικά(π.χ μπρόκολο,κουνουπίδι)Σαλάτα με λαχανικά,ρόδι και φακές.Φιλέτο γαλοπούλας ψητό με λαχανικά βραστά ή ατμού.Σαλάτα με φρέσκιες αγκινάρες,χόρτα και τυρί κότατζ.Βράδυ... Σούπα μόνο με διάφορα λαχανικά. Μπόλ γιαούρτι με ξερά φρούτα και δημητριακά ολικής άλεσης πλούσια σε ίνες. Ψητά λαχανικά σχάρας με χρωματικές πιπεριές,μανιτάρια,κολοκυθάκια και μελιτζάνα με λίγο κότατζ ή κατίκι. Πλιγούρι με λαχανικά και 1 αβγό βραστό!