Ενέργεια και Ευεξία!

Αυτή την εποχή αισθάνεσαι τους βιορυθμούς σου να πέφτουν και να βυθίζεσαι σε χειμερία νάρκη;Μάθε,λοπόν τι μπορείς να κάνεις για να δώσεις μια ενεργειακή ώθηση στον οργανισμό και την υγεία σου.Όπως οι περισσότερες γυναίκες,έτσι και εσύ έχεις δεκάδες υποχρεώσεις καθημερινά και κάνεις υπεράνθρωπες προσπάθειες για να ανταπεξέλθεις σε ολα. Το χειμώνα,το σώμα,το μυαλό και η ψυχολογία δοκιμάζεται ακόμα περισσότερο απο τις υπόλοιπες εποχές του χρόνου,αφου οι χαμηλές θερμοκρασίες επιδρούν αρνητικά στον οργανισμό και επηρεάζουν την διάθεση σου,με αποτέλεσμα να νοιώθεις κόπωση. Κι όμως υπάρχουν τρόποι γα να γεμίσεις τις μπαταρίες σου και να διατηρείς την ενέργεια σου σε υψηλά επίπεδα όλη τη μέρα.
ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ!Ο οργανισμός σου είναι σαν μια μηχανή αυτοκινήτου που χρειάζεται καύσιμα για να λειτουργήσει.Για να μην σε εγκαταλείπουν,λοιπόν οι δυνάμεις σου,βρές λίγο χρόνο για το φαγητό,όσο κι αν πνίγεσαι στη δουλειά,έτσι ώστε να διατηρείς σταθερό το επίπεδο σακχάρου στο αίμα. Επίσης,σημαντικό είναι να συνηθήσεις τον εαυτόν σου σε μια διατροφική ρουτίνα. Ο οργανισμός σου έχει μνήμη και αν ξέρει ότι θα λαμβάνει τακτικά και συγκεκριμένες ώρες τροφή,θα έχει πάντα ενέργεια.Φυσικά,το πρωινό ανακηρύσσεται βασιλιάς των γευμάτων και πρέπει να το εντάξεις στη ζωή σου!
ΥΓΕΙΙΝΑ ΣΝΑΚ!Είναι γνωστό ότι η μειωμένη πρόσληψη τροφής μειώνει δραματικά τα επίπεδα ενέργειας του οργανισμού σου. Δεν αρκεί,όμως, να καταναλώσεις τα τρία βασικά γεύματα της ημέρας (πρωινό,μεσημεριανό,βραδινό)Αυτό που θα διαφοροποιήσει πραγματικά την αίσθηση ευεξίας είναι η κατανάλωση ενός σνάκ κάθε τρείς ώρες. Μια χούφτα ξηροί καρποί, μια μερίδα γιαούρτι με μέλι,μια μπάρα δημητριακών ή ενα κομματάκι μαύρη σοκολάτα είναι ιδανικές επιλογές για να ξεχειλίζεις απο ζωντάνια, απο το πρωί έως και το βράδυ!

ΚΑΛΟΣ ΥΠΝΟΣ!Η ρουτίνα του ύπνου είναι ένα απο τα πιο σημαντικά μυστικά στη αναπλήρωση της χαμένης ζωτικότητας σου.Προσπάθησε λοιπόν να κοιμάσαι 7-8 ώρες καθημερινά, να πηγαίνεις για ύπνο την ίδια περίπου ώρα κάθε βράδυ,να ξυπνάς συγκεκριμένη ώρα και να εφαρμόζεις τις συνήθειες ύπνου που σου ταιριάζουν(π.χ.σκοτεινό δωμάτιο.πλήρης ησυχία,συγκεκριμένο μαξιλάρι,κλπ.) Επιπλέον,σύμφωνα με μελέτη του National Institute Of Mental Health, ακόμα και 20 λεπτά ύπνου μέσα στη μέρα αποφορτίζουν,ξεκουράζουν και ανεβάζουν την ενέργεια στα ύψη. Αν δουλεύεις, το πιο πιθανό είναι πως θα ήταν δύσκολο να κοιμηθής το μεσημέρι,αλλά,όταν επιστρέψεις απο το γραφείο, φρόντισε να ξαπλώνεις στο κρεβάτι έστω και για λίγο. Ακόμα κι αν δεν τα καταφέρεις να κοιμηθείς, θα νοιώσεις σίγουρα ανανεωμένη!
ΗΠΙΑ ΑΣΚΗΣΗ!Οι περισσότερες γυναίκες,στο άκουσμα της λέξης "άσκηση", σκέφτονται πολύωρες και επώδυνες επισκέψεις στο γυμναστήριο.Αντιθέτως ακόμη και μια ήπιας μορφής άσκηση,όπως είναι το περπάτημα,αρκεί για να νοιώθεις περισσότερη ενέργεια και ευεξία.Μάλιστα,σύμφωνα με έρευνα του University of Georgia,μισή ώρα χαλαρό περπάτημα μπορεί να αυξήσει την ενεργητικότητα σου ,κατά 20% ενώ η συστηματική ήπια άσκηση μειώνει τα επίπεδα κούρασης μέχρι και 65%.