Γεύμα με τους φίλους μου!

Γεγονός.Ενα γεύμα με φίλους. Χώρος...Στη βεράντα εφ'όσον ο καιρός το επιτρέπει,μου αρέσει να δέχομαι έξω απο το σπίτι.Λουλούδια .Αγαπώ πού τις ορτανσίες,λατρεύω τα χρώματα τους και τα άνθη τους.....Διακόσμηση τραπεζιού....Πρασπαθώ να συνδυάζω σχέδια και μοτίβα ακόμα και στο τραπέζι.Διάφορα αντικείμενα απο τη συλλογή μου ή άλλα που μου έχουν χαρίσει μέλη της οικογένειάς μου.Playlist....Έχω τραγούδια του Νιλ Γιανκ, των Rolling Stones, του Beck, του Σινάτρα,για κάθε περίσταση. Μενού... Πάντα οικογενειακό,για να μη σηκώνονται απο το τραπέζι.Μου αρέσει να ετοιμάζω ελαφριά πιάτα και σαλάτες. Όσο για τα γλυκά, πρέπει να υπάρχουν αρκετά. Για τη συγκεκριμένη περίσταση, θα σερβίρω μηλόπιτα που είναι και της εποχής.Τι θα φοράω .....Ενα φόρεμα σε ουδέτερο τόνο!
Το κυρίως πιάτο.Χτένια με αυγοτάραχο.


12Χτένια με αυγοτάραχο

ΥΛΙΚΑ

6Εσπεριδοειδή, ανάμικτα
1/4 φλιτζανιούΕσπεριδοειδή, χυμός πορτοκάλι
1 κουταλιά της σούπαςΜαϊντανό, φρέσκο

Έλαια & ξύδι

2/3 φλιτζανιούΤο ελαιόλαδο, έξτρα παρθένο

Μπύρα, κρασί & Liquor

1/3 φλιτζανιούΛευκό κρασί
 Η σαλάτα είναι με σπανάκι και συνοδεύεται με το κυρίως πιάτο....είναι πλούσια σε βιταμίνες και χορταστική....και μην ξεχάσουμε ότι το γεύμα  πρέπει να συνοδεύεται απο καλό κρασί....και τέλος το επιδόρπιο....

Ιδανικό φόρεμα για το γεύμα....ανάλαφρο και της εποχής!